Gyakran idézett kérdések
+ Hová fordulhatok, ha kérdésem van egy termékkel kapcsolatban?
Írjon emailt az info@uvegkep.hu címre, vagy hívja a +36 30 949 3316 telefonszámot.
+ Hogyan módosíthatom az adataimat?
Amennyiben Ön módosítani szeretné adatait, először be kell jelentkeznie oldalunkra. Ezután kattintson a jobb felső sarokban lévő "Fiók" menüpontra. Itt a megfelelő linkre kattintva minden adatát módosítani tudja.
+ A színek időtállóak? Nem fakulnak ki?
Több éves tapasztalat alapján állítjuk, hogy tartósak, időtállóak a színek.
+ Mi a teendőm, ha vissza szeretném kérni a termék árát?
Ön a termék átvételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a vásárlástól. Ebbéli szándékát jelezni kell nekünk. Többféleképpen jelezheti. Emailben, postai úton, vagy az oldal alján lévő "Elállási szándék bejelentése" linkre kattintva és az űrlapot kitöltve. Ezután a terméket sértetlenül vissza kell juttatnia a következő névre és címre: Szőke László - 1023 Budapest, Árpád fejedelem útja 41. Nagyon fontos, hogy ne utánvéttel juttassa vissza, mert az nem kerül átvételre. A termék visszajuttatásának költsége a vásárlót terheli. Ha a termék sértetlen, a teljes, eredeti vételárat visszafizetjük Önnek.
+ Élethűek a termékfotók?
A monitor színbeállítása miatt elenyésző, árnyalatbeli különbségek adódhatnak, de nem jellemző.
+ Utánvételes fizetés lehetséges?
Igen, természetesen. Az MPL és GLS esetében is.
+ Budapesten lakom. Személyesen is át tudom venni?
Igen. A pénztárban ki tudja választani a "Személyes átvétel" opciót. Ezután az átvétel időpontját telefonon szükséges egyeztetni. A helyszínen már csak készpénzzel tud fizetni.
+ Módosítani szeretném a szállítási módot. Hogy tehetem meg?
A "Pénztár" oldalon a jobboldali összegző oszlopban lát kis ceruzákat. Ha ezekre kattint, akkor visszakerül az előző oldalra, ahol a kívánt szállítási módot, vagy címet ismét megadhatja.